Hozzávalók:
4 db-hoz
- 5 dkg csokimikulás (mindegy, hogy tej vagy étcsoki)
- 4 dkg vaj
- 1 tojás+ 1 tojás sárgája
- 6 dkg nyírfacukor
- 5 dkg rizsliszt
- 1 evőkanál kakaópor
- fél narancsnak a leve és reszelt héjja

Elkészítés:
Elkészítésekor vízgőz fölött felolvasztottam a mikulásokat a vajjal, majd beletettem a kakaót és a lisztet. Amíg ez hűlt, habosra kevertem a cukrot a tojást és a narancsot. Összekevertem mindent és kivajazott muffin formába tettem. A recept szerint előmelegített, légkeveréses sütőben, 10 percig kell sütni 190 fokon.

Tanácsok:
Akkor lesz jó, ha már szilárd a teteje, de egy kicsit remegős (rám ez a mondat olyan hatással volt, mint kezdő háziasszonyra az „ízlés szerint vagy amennyit felvesz” utasítás).
Arra kellett rájönnöm, hogy nagyban befolyásolja a végeredményt a forma mérete és hogy meddig hagyjuk hűlni a sütést követően.