Gyönyörű szalagos és nagyon jó az íze, csak egy kis lekvár és porcukor kell mellé! Megéri kipróbálni, nem lehet elrontani! Nincs az a mennyiség, ami el ne fogyna belőle.

Hozzávalók

50 dkg liszt
3 dkg élesztő
3 dl tej
1 tk cukor
kis liszt
2 tojás sárgája
csípet só
1 citrom reszelt héja
kis rum
5 dkg vaj

Elkészítés

Az 50 dkg liszt, 3 dkg élesztő amit 3 dl langyos tejben ,1 tk cukorral kis lisztel felfuttatni 2 tojás sárgával csípett sóval 1 citrom reszelt héját kis rumot 5 dkg vajjal amit meglágyítottam jól kidolgoztam. 

30 percig kelesztettem meleg helyen letakarva. Kelesztés után a kezemmel csak úgy ki nyújtottam, kb 2 cm magasra, kiszaggattam és még 30 percig kelesztettem letakarva. Addig egy magas falu lábasban olajat hevítettem 160 fokra és ami alul volt az lett a felső része és fedő alatt egyik felét sütöttem, fordítás után fedő nélkül.

További receptek: