Finom sütire vágysz? Próbáld ki ezt az édes csodát! Nagyon finom és mindenki szereti, érdemes megsütni. Családi összejövetelekre is jó választás, ha édes finomsággal kínálná meg a vendégeket.

Hozzávalók

25 dkg margarin
3 tojás sárgája
20 dkg tejföl
1 vaníliás cukor
50 dkg finomliszt
1 csipet só
1 db citrom leve
A kenéshez
2 evőkanál olvasztott zsír

A töltelékhez
1 db tojás fehérje
1 ek cukor
1 ek baracklekvár
15 dkg darált dió

Elkészítés

A margarint a tojások sárgájával habosra keverjük. Hozzá adjuk a tejfölt, a citrom levét, a vaníliás cukrot is. Tovább keverjük, majd a sóval elkevert liszttel összegyúrjuk. A tésztát két részre osztjuk.

Mind kettőt egyenként vékonyra kinyújtjuk. Lekenjük olvasztott zsírral. Feltekerjük ,mint a bejglit. Folpackkal becsomagoljuk. Hűtőbe tesszük 2 órára vagy a fagyasztóba fél órára.

Az idő letelte után 2 mm –re kinyújtjuk, majd nagy fánkszaggatóval kiszúrjuk. A tojás fehérjét a cukorral felverjük kemény habbá, a többi hozzávalót hozzá keverjük.

A korongok közepére tesszük és félholdra hajtjuk. A leesett tésztát újból összegyúrtam ,majd kör alakra nyújtottam. 8 cikkre vágtam. A szélesebb felére tettem a töltelékből és felsodortam.

Szilikonos sütőpapírral fedett tepsire tettem. 180 fokra melegített sütőben 20 perc alatt világosra sütöttem.

Még melegen vaníliás porcukorba forgattam. Ebből a tésztából más formákat is készíthetünk.