Háztartási keksz helyett, sós kekszecskéket használtam és elhagytam a csokoládés bevonatot a tetejéről. Hogy minek készítettem így? Mert egy alkalommal ettem egy összejövetelen és nagyon tetszett az ízvilága.
Hozzávalók
Piskóta:
6 tojásfehérje,
150 g cukor,
50 g mák,
15 g kókuszreszelék,
45 g liszt,
1 sütőpor,
pici só.

Krém:
1|2 l tej,
6 tojássárga,
100 g cukor,
40 g liszt,
2 vaníliás cukor,
1 ráma margarin

Tetejére:
háztartási keksz,
100 g cukor

Elkészítés

Piskóta: 6 tojásfehérje,150 g cukor, 50 g mák, 15 g kókuszreszelék, 45 g liszt, 1 sütőpor, pici só. Krém: 1|2 l tej,6 tojássárga, 100 g cukor, 40 g liszt, 2 vaníliás cukor, 1 ráma margarin. A margarinon kívül mindent megfőzünk és mikor kihűlt hozzáadjuk a kikevert margarinhoz. Tetejére: háztartási keksz, amit 100 g cukor karamellizásából+ 100 ml vízből+ kicsi rumból kapott szirupba mártogatunk.

A sütemény tetejét csokoládé öntettel vonjuk be. Megolvasztunk egy tábla háztartási csokoládét, majd hozzákeverünk 2-3 kanál olajat. Ez az eredeti Toszka sütemény, egyszer így is elkészítettem.